Marcel → romtelecom .firma de doi lei.
Din luna aprilie 2011 internetul aluat-o razna …cind merge cind nu..am facut o sumedenie de reclamatii dar …nu s-a rezolvatnimic…vin domnii de la deranjamente..se uita si pleaca..platesc abonament degeaba..am trimis si o sumedenie de emailuri la romtelecom ..degeaba. ce naiba sa le mai fac? se intrerupe cel putin de trei ..patru ori pe ora…cind iti e lumea mai draga..se intrerupe..si trebuie sa o ei de la capat..

Tags: Romtelecom
Ar fi bine sa faci sesizari telefonice sau online de fiecare data cand se intrerupe semnalul si sa ceri numarul de inregistrare al fiecarei sesizari, chiar atunci cand o faci. Sa notezi numerele de inregistrare, data si ora la care ai facut toate sesizarile. Sa le ai notate in fata ta de cate ori faci alta sesizare si sa nu accepti sa invoce motive de genul ,,se fac lucrari de imbunatatire in retea”, fiindca acestea se pot face fara sa intrerupa clientilor semnalul. Sa vorbesti calm, dar ferm , sa spui ca vei fi nevoit sa ceri restituirea contravalorii abonamentului, deoarece nu ai beneficiat de serviciile specificate in contract. O sa vezi ca nu va fi nevoie sa mai faci multe sesizari.
Este firul de vina (o carpeala pe undeva), suna si zi sa vina sa schimbe, am patiti si eu la fel, intr-un tarziu au realizat ca deplasarea frecventa pentru reclamatii nu e o solutie si au schimbat tot segmentul de cablu.
=)) ma faci sa rad.
astia mereu au fost pielea p*lii
La tine ca la tine
)
) Dar fara curent X_X
Dar la mine cand f*teau Electrica curentul…Noroc ca am laptop ca daca aveam PC muream X_X .
Oricum mai bine de tine, fara net te uiti la televizor
Am si eu o mica suma de bani platita in plus la ei,greseala facuta la rezilierea contractului inainte de termen.
In luna rezilierii contractului au trimis 4 facturi,prima din cele 4 fiind foarte inselatoare(la total de plata a facturii normale era o suma cu minus,suma pe care de fapt trebuia sa o scad din taxa de reziliere inainte de termen..de fapt trebuia facut acest lucru de catre romtelecom)
Esentialul este ca am platit niste bani in plus iar acum romtelecom se face ca ploua de aproximativ 8 luni de zile.au spus ca trebuie sa le trimit datele mele de contact…adresa,cnp,etc,pentru a-mi expedia bani prin posta,le-am trimis de 3 ori pana acum,dar le-am trimis degeaba,nu prezinta interes pentru ei:))de cate ori ii intreb ce se-ntampla,de ce nu primesc bani inapoi imi spun aceiasi poveste ca trebuie sa le dau datele mele pentru ami trimite banii..facturile stiau unde sa le trimita,dar banii mei nu mai stiu.
de aproximativ o luna nu am cablu(tv dolce romtelecom), dupa jumate de luna de sesizari si telefoane, timp in care m-au ignorat total am cerut debransarea si anularea contractului, mi-au oprit si telefonul intre timp, facturile continua sa vina,
nu pot nici sa scap de ei, refuza orice mod de rezolvare a problemei(reparatie sau incheierea contractului)
sunt sclavul romtelecom, platesc fara sa primesc nimic!